Saturday 12 January 2013

Kek yang baru dipelajari.....

                                               Welcome To My Blog.......


Caramel cake



 Assalamualaikum...... Selamat pagi.....
Semalam saya mempelajari kek karamel yang menjadi idaman saya selama ini akhirnya telah berjaya saya pelajari..Hari ini saya mencubanya sendiri dan semua orang di dalam rumah tersenyum lebar kerana kek ini tersangat sedapnya.... Tidak jemu untuk memakannya dan ingin makan lagi dan lagi.....


KeK YANG TELAH DIPOTONG...

Dipenuhi oleh perisa karamel yang manis.... Ianya sungguh lembut dan ianya cair di mulut....
Apabila memakannya rasa macam didalam Syurga kek....Keenakan rasanya masih terasa di bibir ini...
Ini kek idaman saya selama ini dan akhirnya dapat kupelajari....... :)

2 comments:

  1. turunkan sikit ilmu nak buat kek ni...

    ReplyDelete
  2. Kek ni kalau nak belajar kena datang kelas baru boleh buat kek ni sebab ada step yg susah nak gambarkan dgn perkataan.Kelas akak di Changkat jering,taiping perak.

    ReplyDelete