Monday 14 January 2013

Kongsi Resepi Kek Cheese



Assalamualaikum semua, hari ni saya ingin berkongsi resepi kek keju yang sedap ni dengan semua orang. Pagi ni rutin biasa bermula seperti biasa menghantar anak ke sekolah dan tengahari mengambil anak dari sekolah. Petang baru ada sedikit masa yg terluang untuk update blog. Kek cheese ni adalah kesukaan suami tersayang dan anak2. Memang senang nak buatnya.

apabila anda belajar  membuat kek ini , anda x perlu untuk  pergi ke  Secret Recipe atau bakeri2 yang lain  kerana  rasanya boleh dikatakan setanding dengan kek Secret Recipe..... 

Kek ini sesuai untuk dimakan sewaktu bersantai... kek ini sesuai dinikmati bersama  minuman panas yang anda gemari....  Kek ini sesuai dijadikan sebagai pencuci mulut atau minum petang.... anda akan rasa seolah-olah berada di restoran Itali dan dialuni oleh  lagu2 Jazz.......

Apabila anda menikmati  kek ini,,  ianya cair di mulut....  anda akan menikmati rasa  blueberry dan  oreo yang diselit2 setiap lapisan kek... ianya rasa seperti ice cream.....ianya lembut dan sungguh sedap. kek ini boleh menikmati bersama-sama orang tersayang..

KALAU ANDA BERMINAT NAK PELAJARI KEK CHEESE MCM SECRET RECIPE BOLEH CONTACT PN. HALIJAH - 019-2769031 DAN SAYA BERSEDIA MENERIMA TEMPAHAN JUGA.

No comments:

Post a Comment